Pages

17 Kasım 2009 Salı

ortanca çiçeği ,bakımı nasıl olur,sade bir anlatım

   Image Hosted by ImageShack.us
  sitemizde herkes bahceye sevdiği çiçekleri dikiyor ama en güzeli benim ortanca
çiçeklerim,hele  masvavileri yokmu,tohumundan değil toprak karışımından mavileşiyor nasılmı okuyun lütfen,sizinde ortacalarınız mavileşsin
Ortanca, asitli toprağı ,gölgeyi o kadarda nemi seviyor asla susuzluğa dayanıklı değil,büyük baş hayvan gübresi verirseniz mavi,suyuna biraz kireç katarsanız ve kanatlıların
tavuk,güvercin vs gübresi verirseniz pembe çiçekleri oluyor,biz temin etmesi daha
kolay olduğundan b.baş gübresi veriyoruz sıkca,sularken çiçeklerine değdirmeden
yapraklarınada su tutuyoruz,az miktarda sıçramasının mahsuru yoksada dikkat ediyorum
sarmaşık olanlarıda varmış,bir kaç peyzaj yerlerine sipariş verdim,umarım bulurlar,
kamelyalarımızın etrafına yakışır diye ,ortancalarımın bakımı  için
yardım aldığımız sitelerde var tabi bunlardan biride bahcevan.com/'a teşekkürler ediyoruz
diğer çiçeklerimiz içinde faydalandığımız adreslerden biri,bilginize sunulur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder