Pages

7 Mayıs 2010 Cuma

beyaz iş desenleri,yeni beyaziş örnekleri



Elişleri kategorisinde bir başkadır beyaz iş modelleri bu güzellik zarafet sevilmezmi,bundan yıllar önce deneyim diye geçtim kara makina
nın başına CD ye bakarak yapmaya çalıştım olmadı.Belki bir kursta
ders alsam başarırmıydım bilmiyorum.Ben yapamıyorum ama
yapıp yayınlamam için gönderen hülyam ceyize tesekkür ederim...
bir başka kursa devwm ettiğimi belirtmiştim aylar önce,işlerimiz çok yoğun bu günlerde sitemiz çok fazla yenilenmiyor,inşallah telafi edeceğiz,herkese selmlar

2 yorum:

  1. selam arkadaşım.benim yanlışlıkla tüm bloglar geçende silindi bende http://beyazsepet.blogspot.com/ da yeni den yarışmayı koyup başladım.ark larimi tekrar izlmeye almak için geziyorum senide yeni adresime beklerim.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende beyaz işten kızıma mutfak takımı yapıcam acaba kaç metre kumaş almam gerekiyor bana bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil